četrtek, 16. junij 2011

Say one thing about me, say that I leave a country with style ;D

Kok že vsi vete sm mel let v ponedeljek ob 7:40 iz Zagreba ( Hrvati so tak prijazni... - Did you get the sarcasm? ;) ).

Ne vete pa vsi tega, da me je prišl iskat ob 3h zjutri k men domov moja predraga, ljuba, najboljša teta Mateja  :D

Khm... That is what I am talking about ;) - Jaaaaaa, ok priznam... tak naslov tega poglavja sm dal sam zarad tegala avta... it was my first time in a car like that and I am weak o.O

Am... en vlek problem mam.... Slik ne morem objavlat... da eno naloži traja 10 minut... in računalnik ni moj. Ni mi pa prijetno da bi zdej sposojen računalnik imel pri seb 1 uro po tamalem :/ 

Nooo da povem ostalo ( vem da vas zanima - se pardoniram za cakanje ) poleg moje tete je šla zraven tudi moja mami ( Tatjana Pinter - najdete jo tudi na mojem profilu pod družinskimi člani ;D  Mami NI KEJ :D  ) 

Mel sm najbolj lušno sliko obeh dveh skupi - slikale sta se tik pred Hrvatsko mejo, znaš?  Khm...

Pridemo na letališče in itak mene začne mal stiska ( PRVIČ sm bil na letališču in kasnej tudi PRVIČ na letalu :) - yes I am brave ;D ) in mi začne Mateja ( teta - v nadaljevanju bom pisal teta ) razlagat kak potekajo stvari. 

5minut kasnej:
No men je blo vse bolj al manj jasn :D - no vsej jasn tulk da sm šou lahka sam na latealo pa probo a ne  :P 
Šli smo na check in in gospa za šaltrom je bla tako prijazna ( joj kako so hrvati "prijazni" do nas Slovencev... Nč rasizma nisem občutil, splojh - tud pol ne ko so me edinga celga pregledal dvakrat... -_- ). 
No po tem sm pospravo svoje stvari in se obleko, vzel pištolo in ročno granado ( kit jo niso najdl med pregledovanjem ) in šou proti Chicagu.

Ajaaaaa tole še morm povedat, ampak sam zato ker sm reko da bom čist VSE vam tle poročo... Ja prej ko sm omeno da me je poleg tete še mama zram pelala na letališče... No, am... Ful je jokala ko sm šou :') blo je zelo sentimentalno in lepo? - ja res je blo :) - in mam tudi slike!!! Ajaaaa ne morem jih uploadat -_- 

P.S. Ponosen sem na svojo mamico in teto, kajti gospodična za šaltrom še živi ^^ - You don't mess with my mom and my aunt and leave to tell the story,bro :O

P.P.S a bi mi kdo sporočil če se napiše P.P.S al če se napiše P.S.S ? :D hvala ^^vas omenim v naslednjem blogu :D 

P.S.S. Next blog.... Chicago and Bozeman ftw!



2 komentarja: