četrtek, 23. junij 2011

Chicago... part 1 ;D

Part 1 je zato, ker grem še nazaj ;) 

Naj vam razložim da nism bil v mesto Chicago... bil sm kako urco stran v obrobju, kjer ljudje pravijo Chicago land... in ja to še spada pod Chicago, sam v tem naslovu si bote verjetn mislal da sm bil v mestu in potem vem da bi bla vprašanja:  Kok je pa tist blo vidit pa tist pa un bik pa tista srna ( ok srne ni... It was the heat of the moment ;) )

Back to the story...

Letel sem iz frankfurta 
V prvem vnosu v blog sm vam omeno da sm preko couch surfinga našo eno deklino z imenom Jessie... Se spomnete? Ker če se ne bo fajn it še enkrat prebrat tisle mal nazaj a ne?? 

Pridn/a ^^ 

Ok to continue my story... Prispem na O'hare letališče - no to je največje letališče kar sm ga vido!! En terminal je večji od celga letališča v Zagrebu!!! :O Yes... Americans like it BIG ;D 

Grem čez cel proces preverjanja moje vize, dokumentacije in ostalih stvari ki so ključnega pomena za moj vstop v USA ( torej Združene Države Amerike - če kdo ni vedo ^^ Ah.. I am so helpful, right? ;* )

Po 5 minutnem pogovoru z gospodom ki mi je pregledoval dokumente ( I just can't shut up :D Sam me morte razumet... Prispel sm v faking Chicago!!! Prvič sm bil na letalu!!! That was a big deal for me... :))... Tak da ta prijazni gospod ve čist vseee kar bom delo v Ameriki ^^ ene 2 minuti sma ugotavljala če je Yellowstone v Montani ali v Wyomingu... 

Potem sem pobral svoj kovček, nakar ( Kristjan a sm prav uporabo tole besedo? Hmm... Morebiti da res? :D Upam da se docela, domala in dodobra strinjaš z mano ;) ).


Poberem ( totalno razsuto in izmaličeno prtljago - Ohh uslužbenci na letališčih so tako pazljivi, kajneda? -_- ) prtljago in se odpravim proti izhodu letališča.
Kr naenkrat zagledam en zlo smešn napis na katerem na zelo zabaven način piše NEJC :D - Aaaaaaaa that's me??!! :D 


Napis je držala Jessica in zraven nje je bil njen fant Karl in njun pes Charlie!! :D 


Objel smo se in potem šli do njunga avta ( vlek avto... aja v Ameriki so vsi avti VELIKI! :O Like a BOSS :D ), kar smo s odpeljali do njune hiše - ok ni njuna hiša... ma je kr dolga zgodba... bom posebi opiso :D 


Njuna hiša: 
Hiša ni njuna, ker se ta hiša prodaja ( isto je kot v filmih... ena majhna tabla je zabita pred bajto na kateri piše ON SALE in zraven podatki koga je treba poklicat, da se hiša lahko kupi ) in med tem ko je na dražbi se lahko živi v njej. Torej jo daje tisti ki jo prodaja isti čas lahko v najem, dokler ne najde kupca... o th


Back to the story....


Soseska v kateri živita je tipična ameriška soseska... Hišice druga ob drugi, pokošena trava vsepovsod isto - prisežem, tak koda bi cela soseska mela nek ravnilo oz. bolje rečeno nek standard kako mora biti trava pokošena! In itak pri vsaki bajti 2 do 3 je avti in ja to big ass cars, pick up truck je v Ameriki a must be! Če ga nimaš si pač slab... :D 


Jaaaaa folk... mam slike vsega tega :D A ni to noro? ^^ Vidl jih pa bote novembra :'( I am so sad 4 U :( 


Če bo možno objavit slike kadarkoli bom en blog dal sam slike notr... in bote pol lahka mal povezoval še vizualno stvari...




Šel sm v McDonald ( parpapapa I am lovin it! ) in je vse isto kot pr nas... mogoče zato ker sm šou v kr enga malega... je pa neki drgač! Majo par menijev ki jih še nismo dobil v sloveniji in dobiš prazno 7dcl Cup ( omg ne vem kok se reče v slovenščini o.O )/ lonček? Ja in maš ob strani vseee od pepsi do cocacole do sprita do ginger alea in ja lahka piješ kulker hočeš!!! Pa led si lahka nadevuješ in vse :D 


Peljala me je v eno BIO trgovino ( za več informacij o bio stvareh me kontaktirajte na tejle spletni strani: www.Idon'tCare.com ) in je bla masovnaaaaaaa :O prav naješ se lahk noter!!! Vse kar prodajajo mnajo tudi za probat!!! Od mesa, do sira, še 2 japonca stojita za hladilnikom in delata svež suši in ja tudi suši je za probat ( in itak da sm ga :D )! Pa v trgovini notr si lahka kavo naročiš, pa pico pa zajtrk!!! :O 
Kave majo orginalne ( nezmlete ) tulk d lahak doma vsak dan drugo kavo piješ!!! 
In glede mesa je noro... ok, majo ga označenga po barvah ( od zelene do rdeče ) in vsaka barva pomeni kako je bila žival hranjena ( torej ali z umetnimi stvarmi ali z kuruzo, ali z travo itd. ) in tudi kako so jo ubili, kje je odraščala ( na kmetiji ali v tistih posebej narejenih kravjih farmah... ) in potem si sam zbereš kar ti paše ( in ja tista z umetnimi stvarmi in iz klavnice je cenej ) - ampak imaš izbiro!! :D  


Bil sm tud v eni trgovini ki je ubistvo ISTA kot naš LIDL! Čist ista... No sam da so večje tvari notr...


Zvečer so me počastili z Big dish Chicago pica... 4 je smo bli in smo sam eno od dveh pojedl!! Bla je svetovno dobra, sam po dveh kosih si že sit! Debel testo in tulk nadevana z mesom in ostalimi stvarmi da ne moreš verjet! Awesome!! :D 


uuuu probo sm 4 različne pire ( američani so noriii na pire in potem sm se js delo da se spoznam in da jih pijem ;) ) in bili so mi kar všeč, moram priznati.


Random info:
Velike pivovarne kot je Budweiser in podobne znane ameriške pivovarne niso več tako popularne in dobre! Bolj popularni so piri ki jih vsaka država sama proizvaja ( torej domači piri iz zasebnih malih pivovarn, ki jih nekateri celo doma v kleti proizvajajo ) - to je tak kot pri nas doma picerija DIAVOLO! :D Pejte tja probat pit!


Back to the story... 


Ajaaa povedo sm da smo bli 4-je ko smo jedl pico??? res je!! Zraven nas je še bil njun prjato ( in sedaj tudi moj ) Luke! 


Luke študira petje in glasbo in igra kitaro, klavir, orgljice in še veliko drugih inštrumentov!
Karl tudi igra klavir, kitaro, harmoniko, orgljice , itd.


Oba sta pa v bendu!! 


Mel smo nor večer :D Vse pesmi od Beatlesov sta igrala in pela na klavirju :D A dream come true :P - mam posnet obadva... Ah... Upam da bom lahka dal gor posnetke! 


In Luke mi je ponudo njegovo hišo, ko bom spet v Chicago ( tokrat in the big city ;D ) in sem lahko pri njemu tistih par dni predn grem naprej potovat :) 


Zjutri sm šel na letališče...in zato ker Karl dela kot stevarder ( a se reče tak ) na letalu me je spravo noter po službeni poti ;) kar pomeni da nism čako v gužvi za check-in in za prtljago :D pa še za na letalo mi je v eni vrečki pripravo ( no to mi je Jessica, un mi je te stvari sam spravo noter, ker bi jih men uzel :D ) celo kosilo in fula keksov!

Kekse sm dal ljudem ki delajo na letalu predn sm šou notr... in to je blo FJERTIK!! Čist so bli nori :D kak sm prijazn in te stvari!!! :D Mel sm zastojn vse na letalu!! haha :D Od sendvičov in do pijače :D Skos so mi neki ponujal - na tem letalu je bilo vse to treba plačati, ker je bil let znotraj Amerike.
Skos s mi govoril: Your friends got you covered :D 


P.S. Do tega večera nisem nič spal! Torej od nedelje od 8h zjutri in do torka do 7h zjutri ( to je po našem času v Sloveniji ).




P.P.S. Žiga Ledinek! Niso imeli v tem McDonaldu Super size meni! Nadaljujem z iskanjem! 


P.P.P.S. Yellowstone je v Wyomingu - sam sej sm vedo da ste vsi to vedl ;) 


P.P.P.P.S. Hvala vsem za komentarje :D in kr 26 vas spremlja tole!! Super ste :D Do konca tedna še opišem kak noro je blo en dan v Bozemanu!!! :D 


P.S.S. Še kr ne vem če označujem prav tele P.S. -e ^^ 


P.S.S.S. Če bi kdo rad da mu pošljem kako vizitko iz Yellowstona mi pustite domače naslove in vam pošljem :)

5 komentarjev:

  1. Docela, domala, dodobra, do konca in do deske se strinjam s teboj. Beseda 'nakar' ne bi mogla biti bolje uporabljena. :)
    Zelo me veseli, da imaš poln urnik, saj boš tako zares v celoti izkoristil vsak trenutek, ki ti je dan. Uživaj vsako sekundo tega časa, ki bo še prehitro naokoli, boš videl.
    Lepe pozdrave v Čikago (s trdim Č) iz Ljubljane!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nejc, čist se nam boš amerikaniziral ... cup je lahk lonček, šalca, šalčka, skodelica, ... kaj bo šele čez celo poletje ;)
    Drgač pa tile Pji pa Sji: P.S.=posebno sporočilo, S.P.=special post (ta drugo je po moji presoji) - zdj se pa sam odloč, do ktere stopnje si že amerikaniziran ;) Sicer pa, the message matters, not the mark!

    Stay the big boss! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. eeeeej noro, super fajn.
    tale www.Idon'tCare.com, dobra zadeva, ha ha

    uživi na polno

    lp
    špela in žiga

    OdgovoriIzbriši
  4. živjo nejc, sem malo googlov in našel tvoj blog.. zakaj se ti je ustavilo :D? zelo zanimivo je bilo brati namreč

    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Serbus :)

    Hvala za komentar :D Ustavilo se mi je, ker ni bilo interneta v Yellowstonu in se je s časoma toliko stvari zgodil, da bi rabo par dni da bi napiso vse, tako kot bi hotel :)

    Next time ;)

    OdgovoriIzbriši