nedelja, 12. junij 2011

Say one thing about me, say that I am LUCKY!

Ja, res je imam navado da ČIST vse ( ampak res čisttt vse ) delam zadnje momente!
But judge me not, ker vem da ste vsi enaki ;D So... here is my story...

Danes je nedelja 12.6.2011, juter imam let iz Zagreba ob 07:40 in začel sem pakirat danes ( ja halooo, kdaj pa? )! Glihkar sem končal s pakiranjem in tole zgleda takle:




A happy face is what that is ;)

No da grem nazaj na temo naslova... ( se opravičujem za tole čakanje, ker vem da vas vseee zanima zakaj sem LUCKY :D ) 

Why am I LUCKY?

No ne sam to da imam najboljše prijatelje/prijateljice na celem svetu ( ki vem da jokajo za mano z nasmeškom na obrazu - in bodo še najmanj en mesec po mojem odhodu! ), in da ne govorim o svoji družini, brez katerih si ne znam predstavljati svojega življenja! 
Ampak pri men se stvari čudn vedn obrnejo na super fino fajn! :D

V petek zvem da si morem poiskati v Bozemanu hostel v katerem moram prenočiti o.O  Moj prijazni delodajalec me ne more pobrati en dan prej direkt na letališču ( kajti moja pogodba začne veljati 15.6. in ne 14.6.( dddddd )  -_- ). 
Zagrabla me je panika... kje bom js v petek, 3 dni preden grem na pot in še vikend je vmes, našel hostel? V tej moji paniki sm poklical na STA Ljubljana so mi  ( thank the lord! ) našli en zelo poceni in zelo očarljiv hostel. Takoj sem jim poslal mail z prošnjo za nočitev.... Odpisal so mi v roku ene ure, mi rezerviral sobo in to je to!!!! :D Haha :D 





Tle je link hostla: http://www.bozemanbackpackershostel.com/ - in ja vem... hiša zgleda kot zelo dober začetek ene ZLO krvave grozljivke! But hey, they don't know what I am made of, right? ;)  


Mmmm USA, it tasted like paper... 


Meanwhile in the City of Chicago... ugotovim, da moram eno noč prespat tam! Tja pridem ob 14:42 in odletim iz mesta šele nasledn dan ob 09:40... Aha, in js to ugotovim učeri ( you know... sobota.... Treba si je med tednom ene par dni prej rezervirat sobo, ker Chicago ni glih malo mesto... ). Ain't that funny ^^ 

Hey nejc... are you gonna sleep on the street and get mugged, raped,  and killed ( not necessarily in that order, BRO )?

Well that is an option, hmm.... But... Na-a sm si raj uceri zjutri naredo profil na CouchSurfing.com in takoj tisti večer pošlejm par prošnj ljudem, ki stanujejo blizu letališča. 
In ja LUCKY - takoj mi odpiše ena zelo prijazna deklina z imenom Jessica :D in mi je bila v neverjetno pomoč!
Get this... Pride me iskat na letališče, pelje me k seb domov, prespal bom lahko pri njej ( brezplačno - no dal bom za kavo in javil se bom za pomivanje posode ) in zjutri me pelje nazaj na letališče, da ne zamudim leta do Bozemana!! :D 

That is way I am LUCKY! 

  
Na svetu so ljudje katerih prijaznost in dobra volja ti vzame dih - Meni ga vsak dan jemlete Vi moji prijatelji in moja družina. Hvala vam ker ste! Za vsakega od vas se vsak dan zahvalim in cenim vsak trenutek z vami! By Nejc Jezernik a.k.a. The Shinga 

Ok, ok enough with the sentimental shit :D 

P.S. Ker vem da bo tale blog bral tudi Kristijan Ropotar se v naprej opravičujem za vse slovnične napake in, dragi Kristijan Chicago se izgovori Čikago ;D - I love you man! 

P.P.S. Danes sm se stehto... 83kg ( rit mam vlko, zato ) in objavil bom svojo kilažo vsak mesec :D - da bomo vidl koliko te Ameriška hrana  res zredi ;)

P.P.P.S. Če hočete res natančne rezultate z mojim redenjem... lahko na privata pošiljam dnevne ( nage ) slike samega sebe... Hey, just saying...

By By ;D - This will be updated every-time I will be able to steal a computer or borrow one without asking...

6 komentarjev:

  1. Nejc, HVALA!
    Ali si prepričan, da se Chicago izgovori Čikago, ali je prav Šikago? :P
    Love you too! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Če mi je Barbara prav povedala, boš delal v Grant Villagu, zgoraj v "Fountainu", ker je en Nejc na Delavniku za ta teden, jaz pa delam spodaj v EDR. :D
    Tako, da srečno pot, tukaj boš užival, snega skoraj ni več, vsi pa čakamo, da se sezona začne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole bom pa res z vesljem spremlala!:) Kufer je res poln:) Si huj ko kaka baba :D HAVE FUN! :)) ps. Ce pa srecas ki Oprah v Čikagu :) jo pa pozdrav :D :P

    OdgovoriIzbriši