četrtek, 16. junij 2011

My journey to Chicago!

Prispem v Frankfurtu in grem iskat prtljago - teta je tle mal kriva... rekla mi je da jo morm it iskat in ponovno čekirat.
Hm... sam prtljage ni blo nikjer... Sam js sm u izy in nism paničaro ;D pri enih treh gospeh sm slišo da gledajo let za Chicago ( Kristjan še kr je Čikago - nism pozabo nate ;* ) in spomno sm se jih, da so ble zram mene na letalu.
Grem pač do njih, se nardim butastga ( that wasn't to hard for me... ^^ ) in med njimi zagledam NJO! :O

She was somethnig else, guys and girls... She looked at me and I knew that she was hungry!! For LOVE ;D

Ok, hecam se :D No mogoče je bla hungry for LOVE, sam nism tega vido. Bla je stara tam od 50 do 60 in dela na Hrvaški ambasadi? Al neki podobnega... Je pa Američanka in se je odpravljala na počitnice v Florido- tam ma svojo "hišico" za dopuste.
Povedala mi je da je moja prtljaga že na naslednjem letalu in da se morm sam na najega vkrcat! o.O So SIMPLE?? :O
Pomagala mi je najdit ( oz. sva drug drugemu pomagala - Cuz I was a pro on airports already... Khm.. ) pravi vhod in js njej njenga, spoznal sm njeno psičko in šla sva vsak svojo pot.

Predn so mi potrdil obrazce za vizo so me Američani vprašal:

Kdo vam je pakiral kovček? - na to vprašanje NE odgovorit da ne veš... Ker nimajo smisla za humor...wtf!
Ali vam je kdorkoli dal kaj v kovček oz. če vas je kdorkoli prosil da mu kaj nesete v vašem kovčku? Tuki pa ne rečit JA!!! - Ker podrobnosti kaj točn se potem zgodi ne objavlam... je velika možnost da tole berejo mladoletni...
Blo je še par vprašanj... sam se jih ne spomnem :) UPS :D
 
Iz Frankfurta do Chicaga sm letel na BOEING 747-400 - Like a BOSS ;D

Mam slike letala!!! Sam jih bote mogl vidit doma... ker res ne morem uploadat tle :/ še enkrat se opravičujem za samo pisanje in nič slik :( sm fula žalostn, ker sm veliko ljudi in stvari sliko sam zarad bloga... :/

Če še kr berete:

Kje sm končal... oooo točn... Like a BOSS ;D

Imel sem sedež na sredini ( bli so sicer trije sedeži na levi strani letala v eni vrsti - sm bil dovolj jasn? sej je blo še velik drugih sedežev pa vse... Ostali NISO stal! Sam js hočem poudarit svojo vrsto, ki je na levi strani in je imela 3 sedeže - lahka rečem tud oddelek a ne? ) in itak da sm mel na levi nekoga in na desni...

So... to my left:

Ime mu je bilo Garry, ker pa predvidevam, da je še kr živ, se popravljam... Ime mu je Garry.
Garry je starejši moški, ki potuje po evropi in ameriki. V originalu je Američan.
Sva pa res velik debatirala o čist vsem - razgledan Američan :) it was soo nice ^^

And to my right:


Gospidčna mojih let, gre na isto stvar kot js ( delat v ameriko čez poletje ), delala bo kot sobarica - nočem bit nesramn... sam njena angleščina je bila za sobarico super... za kej druga pa bolj ne.
Po 8h urah letenja sm jo začel mal bolj sprašvat stvari ( zato ker je un gospod na moji levi zaspal... ) :D

Mel smo slušalke na letalu, katere smo lahka vklopl v naslonjalo in smo si lahko zbirali raztlične programe z muzko ( od country do rocka - mel so tudi bon jovia and I was in heaven ;) ). Vrtel so se tud filmi... in ja... najslabši filmi kar sm jih kdaj vido :O Zato sm se tud verjetn kr pogovarjo s folkom :D

P.S. V Chicago in Bozemanu sm mel prave dogodivčine in spoznal ljudi iz celga sveta ( skor ) in dobil prijateljstva za vedno - International, ftw!! :D

Jaaaaaa opiso bom to tud :D sam zdle se je vrno Nejc in mu bom vrnil računalnik.

P.P.S. Zahvalte se Nejcu, brez njega nebi mogo tegale pisat!!!!

ŠE enkrat oprostite za slike :/ upam da ni zaradi njihovega pomankanja tole smotan brat oz. dolgočasno za brat.

Love you all!!!

4 komentarji:

  1. Z gotovostjo lahko trdim, da imaš talent pisca. :) Funny. Se velikokrat spomnim nate, zlasti ko razmišljam o tvoji dvojini in uporabi samostalniških sklonov. :D Potem se pa spomnim, da si še mlad...
    Zadrži sanje, ki jih živiš! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Waw. Mi je mal čudno poslušat, da si res tam. Tak ne vem. "To je ja naš Nejc".
    Ah, pa sem vseeno vesela zate.
    Tale tvoj blog mi bo vedno znova polepšal dan in ga začinil s smehom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Neeeeeeeeeeeeeejc, hvala, kr me vsakic ko pogledam na tvoj blog, nasmejes! :) Redno spremljam! Vse lepo! :))))

    OdgovoriIzbriši